Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Εχουμε νικητες....


Οι συμμετοχες δεν ηταν πολλες....δεν πειραζει καλη καρδια....
Δυο κοσμηματα,μια κουπα και.....
Ολες θα κερδισετε απο ενα μπρελοκακι για τα κλειδια.......hand made by me!!!!!!!!

....
απο φουσκες κουκουλιων....
για τα κλειδακια σας

εγραψα τα ονοματα
σε χαρτακια



τα κουνησα στη χουφτα μου
γιατι ηταν λιγα

ΤΟ ΠΡΩΤΟ.........ΚΑΡΦΙΤΣΑ

"Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΡΑΝΙΑΣ"

ελπιζω να φορας καρφιτσες....αν ΟΧΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΣΑΝΤΑ

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ......ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ

STELLA CHRISTOMOGLOU

ΚΑΙ ΣΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΕΛΠΙΖΩ
ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ

ΑΝ ΟΧΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΡΕΛΟΚ ή ΚΡΕΜΑΣΤΟ...ή

ο,τι αλλο φανταστεις

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩΣΩ Κ ΤΡΙΤΟ.

ALEKA CRAFTHOLIC

ΜΙΑ ΚΟΥΠΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΠ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΔΑΔΙΑΣ

ελπιζω να μη σε τρομαζει η φατσα του
ειναι γλυκας κ πολυ πολυ ντροπαλος



............
ο σπανιος ....μαυρογυπας.......
χειροποιητος!!!!




ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ....

ΑΝΤΕ ΚΑΛΕ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΕΙΛ ΟΛΕΣ ΣΑΣ..........tsimarisofia@gmail.com


ειμαι πολυ πολυ χαρουμενη...........

καλο μηνα κ παντα τετοιαααααααααααααα...........


φιλακια

9 σχόλια:

  1. Ευχαριστώωωωωωω πολύ πολύ !!!!
    Βεβαίως και φοράω καρφίτσες και θα την τιμήσω ιδιαιτέρως !!!!
    Τρέχω να σου στείλω την διεύθυνση !!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΕΡΔΙΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
    ΝΑΙ!!!!!!
    Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη!!! Τα κοσμήματα από κουκούλι μου άρεσαν πάρα πολύ από την πρώτη στιγμή που τα είδα, και ιδιαίτερα τα σκουλαρίκια με το αγαπημένο μου χρώμα που είναι το τυρκουάζ!!!!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Συγχαρητήρια και στις άλλες τυχερές, να χαίρονται τα δωράκια τους!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στις νικήτριες και μπράβο και σε σένα κούκλα μου που έδωσες τόσο όμορφα δώρα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόνο και μόνο επειδή με τιμάς με το δώρο σου κι επειδή περισσότερο είναι ΚΑΙ χειροποίητο ,θα το δεχτώ πολύ πολύ ευχαρίστως.Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στις νικήτριες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A, τι καλά! Όλες έχουμε δωράκι!
    Ευχαριστούμε πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα το είδα το μήνυμα σου. Κερδίσαμε όλες μας δωράκι!!! Σε ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Κορίτσια!! Τα κοσμήματα πάρα πολύ ωραία, τέλεια η καρφίτσα!!! :))
    Τελικά μου λύθηκε η απορία με το μπρελοκ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες μου...